Hjem Borger Børn og familie Sundhedspleje Følg dit barns udvikling på Sundhedsvejen.dk

Følg dit barns udvikling på Sundhedsvejen.dk

På Sundhedsvejen.dk kan du følge dit barns udvikling gennem sundhedsplejerskens notater og registreringer.

For at kunne logge på Sundhedsvejen.dk skal din sundhedsplejerske have oprettet dig på Sundhedsvejen.dk. Er du ikke oprettet, skal du kontakte din sundhedsplejerske.

I dit barns journal på Sundhedsvejen.dk kan du læse alle sundhedsplejerskens notater omkring dit barns udvikling. Du kan endvidere kommunikere direkte med din sundhedsplejerske via Sundhedsvejen.dk, hvor du kan sende en mail til - og får svar af din sundhedsplejerske indenfor 10 arbejdsdage.

VIGTIGT! Henvendelser vedrørende akut sygdom kan ikke finde sted via Sundhedsvejen.dk. Har dit barn f.eks. feber eller andre sygdomstegn, bør du i stedet ringe til barnets læge.

Vil du vide mere?

Sundhedstjenesten